loading...

دانلود روزانه

دانلود بازی , نرم افزار اندروید و کامپیوتر

علی احمدی بازدید : 358 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

 معرفي 4 ارائه دهنده هاست ارزان و با كيفيت

 تعريف هاست Host

 

هاست چيست ؟

 

 

هاست Host به فضايي گفته ميشه كه تمام فايل هاي سايت شما اعم از تصاوير ، اسكريپت ها ، css ، فيلم ها ، كد هاي html و ... در آن بارگذاري ميشوند ، هاست در واقع بخش كوچكي از سرور است كه معمولا به يك سايت اختصاص مي يابد تا كد ها و فايل ها در آن ميزباني كند ، نتيجه اين كار ، اتصال سايت و ديده شدن آن در فضاي وب است.

سرور ها در ديتاسنتر ها قرار ميگيرند ، ديتاسنتر ها جايي هستند كه سرور هاي زيادي به هم متصل هستند و تمام آن ها با زير ساخت هاي مخصوص شبكه ي اينترنت را تشكيل ميدهند.

تصويري از ديتاسنتر

از مهمترين ديتاسنتر ها مي توان به ديتاسنتر OVH فرانسه ، Hetzener آلمان و ديتا سنتر colocrossing آمريكا اشاره كرد. در ايران خودمون نيز ديتاسنتر هايي نظير برج ميلاد ، ديتاسنتر تبيان ، پارس آنلاين ، شاتل و ... نيز نام برد.

سرور ها در واقع كامپيوتر هايي هستند كه وظيفه پردازش و اجرا كد هاي سايت شما را برعهده دارند تا بازديدكننده بتواند سايت ها را مشاهده كند و از خدمات سايت ها استفاده كند. سرور ها داراي پردازشگر قوي Cpu ، حافظه موقت يا Ram ، هارد ، مادربرد و در بعضي از آن ها كارت گرافيك نيز ديده مي شود.

فاكتور هاي خريد هاست

خب از مقدمه كه بگذريم ، براي داشتن سايت بايد هاست خريد ، يك سوالي كه پيش مياد اين است كه هاست رو از كجا بخريم؟ قيمت هاست ها چقدر است؟ چرا يك سري از هاست ها ارزان هستند و يك سري گران؟

براي خريد هاست مي توانيد از ارائه دهندگان ايراني و خارجي استفاده كنيد ، هاست ايران و خارج نيز از نظر كارايي و سرعت بارگذاري با هم تفاوت دارد ، به طوري كه به نظر خودم هاست هاي خارج براي خزنده هاي گوگل بهتر عمل مي كنند و آپتايم به مراتب بهتري نسبت به هاست هاي ايران دارند

ادامه مطلب را بخوانيد !

علی احمدی بازدید : 760 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

طراحی سایت چطور کسب و کار من را به پول می‌رساند؟

كسب درآمد از سايت

 

اگر صاحب یک کسب ‌و‌کار هستید، پس بهتر از هرکسی می‌دانید که باید همین حالا یک وب سایت برای خودتان راه بیاندازید. مطمئن باشید همین حالا افراد زیادی به‌ دنبال محصولات و خدمات شما در اینترنت می‌گردند و چون بالا نیستید، از رقیبان شما خرید می‌کنند. قلعه کُرند با طراحی سایت در کرمانبرای شما کاری می ‌کند تا مشتری به محض ورود به سایت شما، متوجه تفاوت آن با سایر سایت‌ های دیگر بشود.

اما این تمام ماجرا نیست! یک وب سایت هرچقدر هم که زیبا و جالب باشد، بدون رعایت کردن اصول سئو یک ریال هم نمی‌ارزد!

ممکن است شما یک سایت فوق‌العاده زیبا داشته باشید، اما حتی یک مشتری هم جذب نکنید! دلیلش این است که چون سایت شما سئو نداشته و اصلا مشتریان سایت شما را میان رقبا پیدا نکرده‌اند و نتوانستند از آن بازدید کنند! پس این نکته را فراموش نکنید که طراحی سایت باید براساس اصول سئو انجام شود.

می‌دانید طراحی سایت بدون استفاده از خدمات سئو شبیه چیست؟ شبیه این است که یک مغازه خیلی خوب و عالی وسط بیابان داشته باشید! در این حالت تنها کسی که هر روز به مغازه شما سر می‌زند، خود شما هستید.

علی احمدی بازدید : 2984 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (1)

 

 

فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران

 

فروشگاه اینترنتی 20 بخر ازجمله فروشگاه های آنلاین است که سالیان سال فعالیت بسیار گسترده ای داشته است و به دلیل اینکه این مجموعه نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران است، با داشتن ویژگی های منحصربه‌ فرد خود متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه اینترنتی 20 بخر به منظور عرضه لوازم ‌خانگی بوش با بهترین قیمت ها خدمات رسانی خود را شروع کرد تا علاوه بر ارائه اجناس با گارانتی اصلی، قیمت هایی مناسب و آنچه باید را به بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند در صورت نیاز محصولات خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت تهیه کنند تاجایی که شرکت بوش بتواند با استفاده از فروشگاه انلاین بسیاری از قیمت های دور از ذهن و نامتقارن را از بازارهای فروش حذف کند و خریداران در سرتاسر کشور بتوانند محصولت این شرکت را با قیمت یکسان و مناسب تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی 20 بخر علاوه بر ارائه مستقیم لوازم خانگی این تاپ برند از نمایندگی بوش، با داشتن تیمی تخصصی مجموعه کاملی از مشخصات و ویژگی مدل های این برند را ارائه داده است که کیفیت بالای اطلاعات آن باعث شده این فروشگاه انلاین به مرجعی کامل از لوازم خانگی بوش تبدیل شود در صورتی که تمایل داشته باشید از این وب سایت دیدن نمایید کافیست بر رو فروشگاه اینترنتی 20 بخر کلیک کنید.

از مزیت‌های خرید انلاین صرفه جویی در وقت، هزینه های رفت ‌وآمد و امکان مقایسه آسان مدل و قیمت‌هاست اما نمی توان از مشکلات خرید اینترنتی که ندیدن کالا به غیر از عکس است چشم پوشی نمود به همین دلیل فروشگاه اینترنتی 20 بخر با جمع ‌آوری و ارائه برترین فیلم های محصولات در وب سایت خود تا جای زیادی این نکته قابل تأمل را حذف نموده است و افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این نمایندگی، فیلم اکثریت محصولات را در اختیار داشته باشند و خرید از فروشگاه انلاین خود را هرچه با اطمینان نر انجام دهند، اما اگر تمایل داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوش به ادرس و تلفن تمام فروشگاه های سرتاسر کشور دسترسی داشته باشید و در صورت نیا می توانید از مشاورین این مجموعه نیز کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی 20 بخر، نمایندگی رسمی بوش در ایران امکان ارائه بسیاری از خدمات تکمیلی همچون مشاوره تلفنی و کمک در خرید حضوری را در سراسر ایران برای شما مهیا ساخته است و با داشتن بلاگی باکیفیت بسیار بالا، راهنمای خرید، استفاده و بسیاری از اطلاعات لازم در انتخاب و خرید را در اختیار شما خواهد گذاشت. در ادامه با مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر همراه شما خواهیم بود و امیدواریم این فروشگاه انلاین به عنوان یک نمایندگی بوش رسمی همواره فعالیت خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ادامه دهد و به نوبه خود بتواند تأثیر خود را بر قیمت لوازم خانگی بوش نگه بدارد.

مزیت‌های فروشگاه آنلاین 20 بخر:

  • خرید کالای اصل با گارانتی اصلی
  • خرید اینترنتی باقیمت واقعی کالا
  • داشتن تیم متخصص برای مشاوره خرید
  • تجربه‌ای متفاوت با مشاهده فیلم های محصولات
  • دریافت کالا به صورت مستقیم از نمایندگی بوش
  • امکان ثبت سفارش آسان و پرداخت درب منزل در بسیاری از مناطق
  • داشتن مجموعه کاملی از تصاویر، محتوا و مشخصات کامل محصولات
  • داشتن مجله ای حاوی آموزش، راهنمای خرید و انتخاب لوازم برقی بوش
  • ارائه آخرین اخبار، تخفیف‌ها و جشنواره‌های بوش در وب سایت و شبکه های اجتماعی فعال
  • نداشتن اپلیکیشن معادل جهت نصب
  • نداشتن خدمات ویژه برای مشتریان خاص
  • عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو پیش سفارش ثبت شده

معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

 

منبع: magerta.ir

 

علی احمدی بازدید : 280 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

آموزش کار با ابزار الکسا - نحوه ی ثبت سایت در alexa + توضیح در مورد تک تک بخش ها و منو ها آموزش کار با ابزار الکسا آموزش کار با ابزار الکسا

با عرض درود و خسته نباشید به تک تک وبمستران و سئو کاران عزیز ، با مقاله ی جدید در اوجی هاست با عنوان آموزش alexa همراه شما دوستان و همراهان همیشگی هستیم. در این مطلب قراره که در مورد ابزار الکسا Alexa صحبت کنیم ، در مورد ویژگی های اون بگیم ، بخش های مختلف پنل الکسا رو بررسی کنیم ؛ در واقع به آمورش کار با ابزار الکسا ، نحوه ی ثبت سایت در alexa بپردازیم.

با ما همراه باشید !

معرفی الکسا

الکسا (Alexa) کمپانی بزرگی است که خود زیر مجموعه ی غول کمپانی ها یعنی آمازون است و از سال 1996 فعالیت خود را شروع کرد. الکسا با دارا بودن ابزار های حرفه ای برای آنالیز دقیق و همچنین رتبه بندی سایت ها از نظر تعداد بازدید و ترافیک تا این برای سئو کاران محبوب شده است.

رتبه الکسا یا Alexa Rank

رتبه الکسا چیست و چه اطلاعاتی به ما می دهد؟ نحوه محاسبه رتبه الکسا چگونه است؟

الکسا در واقع یک سیستم آمارگیر تقریبی است که وظیفه ی آن ، تخمین زدن تعداد بازدید و رتبه ی سایت های اینترنتی است.

تولبار الکسا  

رتبه ی الکسا ، رتبه ای است که به سایت ها و وبلاگ ها بر اساس تعداد افراد بازدید کننده و تعداد بازدید صفحات ، داده می شود که ما با داشتن این رتبه می توانیم به صورت تقریبی و نسبی میزان بازدید و محبوبیت سایت های اینترنتی را بسنجیم و همینطور رفتار کاربران را ردیابی کنیم.

منظور از تعداد افراد بازدید کننده به تعداد بازدید های یکتا گفته می شود در واقع هر ip بازدید کننده یک بازدید به شمار می آید ، برای مثال اگر 1 نفر وارد سایت شود و 10 مقاله مختلف را بخواند ، تعداد بازدید کننده یکتا 1 و تعداد بازدید صفحات 10 است.

   

عکس بالا که از تولبار الکسا گرفته شده است ، نشان دهنده ی رتبه ی سایت اوجی هاست است ، دو بخش مهم در این تولبار دیده می شود :

اولی Alexa Traffic Rank که نشان دهنده ی رتبه ی سایت در کل جهان است (مقایسه ترافیک سایت ، با تمام سایت های کل دنیا) و دومین بخش Traffic Rank in IR که نشان می دهد این سایت در کشور ایران چه رتبه ای دارد.

تولبار الکسا در واقع افزونه ای است که روی مرورگر کروم نصب می شود و به شما رتبه ی سایتتان را در Alexa نشان میدهد.  

رتبه الکسا یا Alexa Rank سایت اوجی هاست

  این هم تصویری است از رتبه بندی الکسا درون پنل سایت .

تا اینجای کار در مورد ابزار الکسا و نحوه رتبه بندی آن صحبت کردیم ، حال نوبت به توضیح سایت الکسا و نحوه ثبت سایت در alexa می رسد.

آموزش تصویری اکانت الکسا

کار با سایت الکسا سخت نیست اگر شما بخش ها و منو های این ابزار را یاد بگیرید ، الکسا ابزاری بسیار قدرتمند در تحلیل سایت ها است که به شما اطلاعات ارزشمندی از جمله کلمات کلیدی ارگانیک ، بک لینک های سایت ها ، میزان و نوع ورودی ترافیک به سایت ها و رفتار کاربران در بازدید از صفحات سایت و ... را در اختیارتان می گذارد.

در ادامه بخش های مهم ابزار الکسا را با هم بررسی می کنیم ، اطلاعاتی که در تصاویر آورده می شوند از آنالیز سایت اوجی هاست - https://oghost.ir در الکسا گرفته شده است.

آموزش Alexa

برای آنالیز کردن ابتدا باید ثبت سایت در الکسا را انجام بدیم ، برای اینکار شما دو راه دارید.

راه اول از طریق تولبار الکسا است ، به این صورت که وارد سایتی که قصد دارید آن را آنالیز کنید بشوید ، سپس رو تولبار الکسا کلیک کنید ، در پنجره ای که باز شد روی لینک سایت کلیک کنید تا وارد سایت الکسا شوید.

برای رفع محدودیت ها در دیدن اطلاعات پنل الکسا و ثبت سایت خود و گرفتن بک لینک از این سایت ارزشمند باید اکانت پرمیوم الکسا را تهیه کنید.

ادامه ی مطلب »

علی احمدی بازدید : 304 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دستگاه فیوزینگ چیست ؟

دستگاه فیوزینگ برای چسباندن لایی به پارچه مورد استفاده قرار می گیرد . این کار به منظور زیبایی بخشیدن به کار و یا افزایش دادن استحکام پارچه ، در مواقعی که پارچه مورد نظر استحکام کافی را ندارد ؛ انجام می شود.

 

دستگاه فیوزینگ چگونه عمل می کند ؟

فرایند عملکرد دستگاه فیوزینگ به این صورت است که داخل دستگاه فیوزینگ دو تسمه وجود دارد که بسته به عرض دستگاه عرض این تسمه ها نیز فرق می کنند . این تسمه داخل دستگاه دوران می کنند و دستگاه به این تسمه ها حرارت می دهد. کار را از پشت دستگاه وارد کرده و از جلوی دستگاه خروجی را تحویل می گیریم . کار در داخل دستگاه فیوزینگ تحت فشار و حرارت بین دو تسمه قرار می گیرد.

Description: دستگاه فیوزینگ خیاطی 60 کاشیما | 20 بافت 

چگونه با دستگاه فیوزینگ کار کنیم ؟

روش کار با دستگاه فیوزینگ به این صورت است که ابتدا شما دستگاه را روشن می کنید ؛ سپس سرعت چرخیدن تسمه ها ی دستگاه فیوزینگ و پس از آن دما ی دستگاه فیوزینگ را تنطیم کرده و دستگاه را آماده کار می کنید .

 

 

تعداد صفحات : 104

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 519
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 5,915
  • بازدید سال : 63,860
  • بازدید کلی : 881,694
  • کدهای اختصاصی